gisteren de zegen gekregen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van rickykuppen - WaarBenJij.nu gisteren de zegen gekregen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van rickykuppen - WaarBenJij.nu

gisteren de zegen gekregen

09 Maart 2015 | Nederland, Nijmegen

Gisteren ter voorbereiding onze eerste stempel gekregen in de st Jacobs kapel te Nijmegen. Aan einde van de dienst werden wij met 2 anderen mensen gezegend.Dus wij kunnen veilig aan de reis beginnen. 1 april 2015 om 6.15 met de fiets de trein naar Breda.

• 09 Maart 2015 - 17:37

Riet En Wil:

Wij krijgen een goed gevoel doordat jullie gezegend zijn. En gaan ervan uit dat jullie vanaf 1 April 2015 een mooie trip tegemoet gaan. Wij gaan jou zeker volgen en hopen uiteraard dat jullie weer veilig en met mooie verhalen terugkomen naar Nederland. Wij zien elkaar nog voor je vertrek. Groetjes

• 10 Maart 2015 - 20:04

Janneke Lelivelt:

hoi Ricky,
    Wat leuk zeg! Goede vaart! Ik ga je volgen. Groetjes janneke.

• 12 Maart 2015 - 08:00

Anke:

Hé Ricky,

Nu staat niets meer in de weg :)
    Wat een super vooruitzicht. Groetjes.

• 16 Maart 2015 - 22:51

Marlies:

Nou Ricky, ik vind het dapper van jou.
    En ga je volgen. Liefs Marlies

• 17 Maart 2015 - 08:13

Annette:

Lieve Ricky.....jou laatste dag op het werk en dan vrij om op de fiets te stappen. Het wordt zeker een mooie tocht met bijzondere ervaringen. En gezegend zijn jullie al dus de wereld ligt open. Een goeie reis samen met Marie Louise, liefs Annette

• 17 Maart 2015 - 08:37

Cisca Kuppen:

Lieve Ricky,

Ontzettend spannend allemaal, eerst je afscheid en daarna deze mooie reis op de fiets. Ik vind dit echt super van je (jullie), helemaal omdat we je hier kunnen "volgen". :-)
    Binnenkort komen ook wij je persoonlijk een heel goede reis wensen! Liefs!

• 19 Maart 2015 - 10:39

Carolien Van Rosmalen:

Hallo Ricky,
    heel veel plezier en een goede start.
    Gezegend ben je!!

• 21 Maart 2015 - 12:46

Hallo Ricky,

Wij gaan je zeker volgen, want het is toch een spannende onderneming, veel sukses en een goede reis.
    Vele live groetjes.

• 26 Maart 2015 - 11:15

Lidy:

Lieve Ricky, een hele onderneming, waar je 100% voor gaat.
    Ger&ik wensen je een fantastische reis en ervaring.
    we zien je nog bij ons de 31ste en kunnen je dan uitzwaaien

een goede start op 1 april,en kom gezond weer thuis

Groetjes Ria en Ruud

• 30 Maart 2015 - 21:48

Lieve Ricky,

Het staat nu bijna te gebeuren en het gaat jullie lukken wij gaan duimen dat jullie samen een fijne en mooie reis gaan maken en dat wij jullie samen weer gezond en wel terug zien komen naar Nederland heel veel succes

• 30 Maart 2015 - 22:24

Marijke:

Ricky,

Heel veel succes voor de komende weken. Op naar het grote avontuur. Ik hoop dat ons klavertje vier je heel veel geluk gaat brengen op je tocht.

• 31 Maart 2015 - 13:50

Jossy:

Lieve Ricky,

We hebben net nog even afscheid genomen! Ik vind het super dapper dat je deze uitdaging aangaat. Geniet van deze mooie bijzondere reis en geniet van alle dingen om je heen!
    Ik blijf je volgen. Heel veel succes!

• 31 Maart 2015 - 14:20

Hallo Ricky en Marie-Louise,

Wij zwaaien jullie nog een keer uit en gaan jullie dan volgen. Volgens ons hebben jullie de wind mee, want jullie gaan naar het zuiden. Laat je lekker sturen door de wind en hopelijk veel zon.
    Wij vinden het super stoer van jullie. Lekker slapen en morgen gezond weer op.

Lieve groetjes Fritz en Diny

• 31 Maart 2015 - 19:23

Mieke:

Lieve Ricky,

Wij vinden het allemaal super knap van je dat je dit gaat doen, heel veel plezier en maak je hoofd maar lekker leeg!!!

(Flikker nu maar op (!)en zorg dat je heel terugkomt.)

Liefs Arno, Elke, Lars, Lizzy en Mieke

• 31 Maart 2015 - 21:44

Francis:

Hoi Ricky,

Heel veel succes onderweg! Leuk dat je deze blog bijhoudt, zodat we je kunnen volgen.
    Hopelijk zit het weer een beetje mee :)

Liefs, Francis

• 01 April 2015 - 08:55

Annelies !:

en gezegend zijt gij onder de vrouwen...
    ken je die nog...? is uit " t wees gegroet...."

dus jullie zitten / fietsen helemaal goed....
    toi ,toi, toi.....liefs : Annelies !!!

• 01 April 2015 - 09:31

Riet En Wil:

Dames zijn jullie nu op pad gegaan? Hopelijk zit het weer een beetje mee! De wind is in ieder geval gaan liggen en de zon komt eraan. Succes beiden!!

• 01 April 2015 - 18:36

Lidy:

Toch lekker geslapen, klein ontbijtje maar wel lekker, alles uitgedokert op en aan de fiets, met wapperende manen( lees poncho) op weg om 05.36 uur. Super dapper.
    Ger en ik hopen dat het weer niet meer zo erg was als de dag ervoor. straks genieten van rust, bijkomen van alle inspanningen. Top wijven zijn jullie in mijn ogen.
    Heel veel liefs, goed uitrusten en lekker slapen en morgen weer on route
    Liefs van G&L

• 02 April 2015 - 09:06

Willemien:

Ik wens je en Marie Louise heel veel succes. Heb gisteren aan jullie moeten denken met het Hollandse weer.
    Heel veel beter weer gewenst en toi toi toi. Groetjes Willemien

• 02 April 2015 - 19:34

Gerard & Cisca :

Hey dappere chicks! Met wapperende manen vertrokken, lezen we, op de trein gestapt richting Breda en van daar verder op de fiets. We wensen jullie veel wind in de rug, een lekker zonnetje en goede temperaturen en ook heel veel succes onderweg. Erg benieuwd naar jullie ervaringen. Zet 'm op! Lof en liefs!! XXX

• 02 April 2015 - 21:22

Jolien :

hoi lieve tante,

Ik wens je een geweldige reis toe, ik weet dat je het kunt!

Dikke kus Jolien

• 02 April 2015 - 21:26

Wil En Riet:

Hallo Dames,
    Even laten weten dat wij veel aan jullie denken en hopen dat het jullie goed gaat?
    Kijken regelmatig of er nog nieuws is van jullie die stoere dames.
    Zo niet, dan geven wij jullie een hart onder de riem om de tocht voort te zetten.
    Het gaat jullie lukken en mocht het om een of andere reden niet zo zijn dan blijven jullie onze stoere zus en vriendin.
    Wij doen dit jullie niet na dat is een ding wat zeker is!!!!!
    Lieve groetjes van ons Wil en Riet

• 03 April 2015 - 16:45

Gertie Rutten:

Ricky, heel veel succes met je mooie reis. Hopelijk met veel wind in de rug.

• 03 April 2015 - 20:43

Lidy:

Nu 3 dagen op (fiets)pad geen bericht = goed bericht en jullie nemen de tijd om even te wennen aan deze tak van sport. Voorlopig bezig met verkennen van de impact van jullie tocht.( denk ik dan maar)
    G&L denken aan je !

• 04 April 2015 - 14:51

Pieta:

Hallo,allen, fietsers,volgers,vrienden en vriendinnen.
    Het is hopelijk voor de bakker,en kan ik nu schrijven en lezen.
    Het nog al wat haken en ogen.
    De meiden schieten lekker op.
    Gezellig bij de nonnen,jeugdherbergen,en alles wat ze tegen komen.
    Op ML blog, 1 verslag van de afgelopen dagen,het werd tijd.
    Alles gaat goed, en dat het zo blijft.
    Groet van mij Pieta

• 04 April 2015 - 21:32

Lidy:

Jemig, in 3 dagen al zo'n 223 km gefietst. Niet mis voor die meiden!
    regen,wind en straks nog meer heuvels! Straks bij oerol fietst Ricky ons eruit, dus moet ik wel een e.bike huren.

• 04 April 2015 - 22:28

Wil En Riet:

Ja dit is al een prestatie van deze kanjers wat een doordouwers zijn jullie.
    Jullie zullen nu wel ergens in een bedje liggen waar dan ook?
    Deze vrouwen vinden altijd wel iets en die laten ze ook niet staan voor de deur en zeker niet bij de nonnetjes.
    Ga zo door kanjers lieve groetjes van ons XX

• 05 April 2015 - 10:58

Diny En Fritz:

Geweldig, wat jullie al hebben doorstaan, toppers zijn jullie.
    Ik heb alle plaatsen opgezocht in de atlas en met een grote streep volgen wij jullie.
    Jullie fietsen nu in Frankrijk, dat weten wij zeker.
    Nogmaals sukses en heel veel sterkte en ook genieten.
    Wij gaan woensdag 8 april een weekje naar Portugal, daarna pakken wij het zeer zeker weer op.
    Lieve groetjes Fritz en Diny

• 05 April 2015 - 21:27

Lidy:

tot zover blog van ML te lezen hoe het jullie vergaat. Blijkt dat de kilometers goed gaan en weersomstandigheden beter zijn.
    Komop Ricky, als ML het gaan laten weten dan kun jij dat ook. van jou nog geen bericht!! `hoe is het met jou???

• 06 April 2015 - 11:55

Wil En Riet.:

Hoi Ricky,
    Wij sluiten ons aan bij Het vorige verhaal van Lidy want natuurlijk gaan wij er van uit dat jij er voor gaat maar wij horen ook graag hoe jij het beleefd?
    Al zijn het maar een paar worden want daar kunnen wij wel wat uit opmaken!!!
    Wel knap van jullie, wij kunnen het niet genoeg zeggen en zeker is, dat wij dit jullie niet na doen.

Lieve groetjes en een stevige kneufel van ons Wil en RietXX

• 06 April 2015 - 15:24

Ad En Janneke:

Ha lieve schoonzus,

Hoe gaat het?
    We hebben afgelopen week veel aan je gedacht.
    Slechtere weersomstandigheden om aan zo'n grote tocht te beginnen zijn nauwelijks voor te stellen.
    De combinatie van regen, kou en wind kost op deze manier veel extra energie.
    Wij kunnen ons goed voorstellen dat jullie, na een dag knokken tegen weer en wind, allereerst zorgen dat je weer een beetje bijkomt.
    Een plek om weer op te warmen, je kleren te drogen en een goede prak om de calorieën weer aan te vullen (lekker veel taart eten), zal vermoedelijk op dit moment jullie grootste zorg zijn.
    De nonnetjes en jeugdherberrgiers zullen wel een eind in deze eerste levensbehoeften kunnen voorzien, WIFI of andere internetverbindingen is denk ik een ander verhaal.
    Er zullen vast mede pelgrims zijn met uitgebreide ervaring en mogelijkheden bij het gebruik van internet onderweg.
    Wij sappen dat jij (nog) niet tot deze groep behoord en dat het zoeken naar een internet café op dit moment zeker niet jullie eerste prioriteit is.
    Geen bericht is op dit moment voor ons dan ook goed bericht.

Lieve groetjes en alle goeds voor onderweg,
    Janneke en Ad

• 06 April 2015 - 18:20

Pieta:

Hallo iedereen,misschien lukt het rick niet om op haar blog te komen.
    Om te kijken hoe ver ze zijn, of hoe het met ze gaat.
    Of het komt allen door op de door haar geselecteerde mail.
    Marie-louise kun je vinden op.

malokort.blogspot.nl

Dan weet je in ieder geval,waar ze zijn, en hoe het er voor staat.
    Succes, en anders afwachten, op bericht van Rick.

Vriendelijke groet van mij Pieta

• 06 April 2015 - 21:40

Lies En Eric:

Stormachtig begin van een reis, die op zijn minst al door het weer, avontuurlijk is.
    Ik hoop dat jullie de warmte vinden als het koud is en lekker kunnen slapen als je heel moe bent.
    Ook met jezelf alleen kunt zijn op de fiets.
    In gedachten ga ik een beetje mee in 3D door Belgie en Frankrijk. De saaiste wegen waar geen eind aan lijkt te komen en dan weer een landschap waar je heel gelukkig van wordt. Alles naast elkaar en altijd afhankelijk van weer en wind. Wat een avontuur.
    Zorg goed voor jezelf en elkaar en geniet van al het moois wat je tegenkomt of vloek een keer flink, als je het even niet ziet zitten. Dat komt bij de beste pelgrims voor!!!!!
    Heb het goed met jezelf,
    liefs lies

• 07 April 2015 - 17:20

Ingrid Ehlebracht:

Hallo Ricky,

Wat een ongelooflijk lieve verrassing stond er afgelopen zaterdag voor mijn deur. Iets wat ik totaal niet had verwacht, vooral niet nu je allang op de fiets zit.
    Ik heb het graag gedaan en wil je toch enorm bedanken voor zo'n mooie verrassing.
    Het ga je goed, ik blijf je toch volgen. :)

• 08 April 2015 - 08:59

Annette:

Hoi Riek en Marie-Louise, precies een week onderweg en al van alles meegemaakt. Ik hoop dat jullie ook aan genieten toe komen. Sta zelf vandaag op het punt om een weekje naar Sicilie te gaan....minder avontuurlijk dan jullie maar och niet minder leuk......
    Het gaat jullie goed dames, jullie zitten al in het franse dus met wijn en brood zal het met het fietsen wel goed komen.....veel plezier groetjes Annette
    PS ML ik hoop dat je je niet te erg heb bezeerd met die val....doei.....

• 09 April 2015 - 13:40

Elly:

Hallo Ricky en ML,
    We lezen het blog van ML en reageren via deze site, geen Google account, vandaar.
    Jaloersmakend verslag van een fantastische tocht. Ikzelf (Elly) kom niet verder dan een week fietsen langs een of andere rivier in Duitsland of Frankrijk. Wel soms wat klimmetjes maar nog nooit 10%!
    We wensen jullie nog veel zon en wind in de rug, en je weet; niet het eindpunt is het doel maar de weg erheen. Lees; De filosofie van de heuvel, Ilja Leonard Pheijffer.

Felix en Elly

• 10 April 2015 - 23:22

Annelies !:

I , mis joe.... maar ga door met op pedalen... luf ... A !...

• 12 April 2015 - 13:52

Sylvia Lemmen:

Hallo Dames,
    Ik dacht ik lees even hoever jullie zijn, maar nog geen nieuwe berichten! Hopenlijk alles goed, veel succes.