Poitiers - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van rickykuppen - WaarBenJij.nu Poitiers - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van rickykuppen - WaarBenJij.nu

Poitiers

Door: Ricky

14 April 2015 | Frankrijk, Poitiers

Hallo allemaal, goed fietsdagje. Begonnen in Nouâtre na goede nachtrust. Gisteren op het nippertje deze plek gevonden en gelukkig niet volgeboekt. Anders hadden wij er nog 40 km bij moeten fietsen! Weer stralende zon en oppassen om te verbranden. Wij fietsen al in korte broek t shirt. Poitiers is nu onze stop. Prachtige stad. Ik zal binnenkort weer foto, sturen. Ik werk nu op I pad van Marie-Louise. Nu gelukkig kaartje wel op juiste plaats! Het gaat jullie goed. Lieve groetjes Ricky

• 14 April 2015 - 21:37

Cisca:

Hi Ricky, wat een bof, een slaapplek en ook nog prachtig weer! Leuk ook om steeds in een ander stadje rond te kijken! :-) Hopelijk zijn de (spier)pijntjes geleden?
    Ben ook erg benieuwd naar de foto's.
    Overigens hebben we het hier ook niet slecht, vandaag 20 graden en morgen zelfs iets warmer. Wij kleuren dus ook lekker bij. Daarna zakt de temperatuur weer, maar met ongeveer 15 graden en een lentezonnetje zijn we ook tevreden.

Veel succes met de reis! Zet 'm op, meiden! Liefs!

• 14 April 2015 - 22:16

Annelies !:

lieve meisjes,
    jullie liggen nu vast al in diepe slaap : = 22 uur in Nijmegen.
    morgen nog n mooie dag in Holland, maar dan wordt t hier minder en bij jullie ws steeds warmer...
    ik heb net met n potloodje op de kaart jullie reis tot nu toe opgemeten, én t stuk wat jullie nog gaan afleggen, en daaruit concludeer ik dat jullie al aardig op weg zijn naar HELFT van jullie reis : HULDE...
    doen de fietsen t ook zo goed als jullie ?
    want daar moet je tóch van op aan kunnen....dus vertroetel die ook maar eens, die stalen rossen...
    tot gauw....liefs A !

• 14 April 2015 - 22:36

Lidy:

hoi ricky, alweer 70 km in de kuiten! en naar ik van ML begrijp ook veel zon. Dat is dan toch echt oppassen, maar dat weet jij inmiddels als geen ander. nou ja, samen met ML dan.
    Jullie gaan vlgs het boekje en dat is geweldig. Ook genieten van veel moois onderweg is ook niet onbelangrijk. morgen hier 23 graden, maar dan zonder kuitenwerk!!
    Veel succes met de volgende km morgen en veel liefs van ons

• 14 April 2015 - 22:59

Riet En Wil:

Hoi Ricky,
    Wij hebben het wel druk met jullie beide blogs. We wippen van de een naar de ander. Het houdt ons wel bezig. Maar heel leuk. En dan te lezen, dat het jullie goed gaat fantastische prestaties. Ga zo door allebei. Zijn benieuwd naar de foto's.
    Lieve groet van ons, tot het volgende verslag, Riet en Wil

• 16 April 2015 - 15:51

Anke :

Hoi Ricky,
    Ohhh als je dan al zo moe bent, en je zou nog 40 km moeten. Wat fijn, dat je meteen met de benen omhoog kon. Knap hoor, zo'n tocht. Ben benieuwd naar de foto's. Veel (fiets)plezier nog Ricky.

• 16 April 2015 - 19:49

Diny Otten:

Hallo Ricky en Marie-Louise, wij zijn net terug van een weekje Portugal, hebben het heerlijk gehad.
    Op de terugweg in het vliegtuig (Fritz zat bij het raam) vroeg ik Fritz om goed te kijken of hij jullie ergens kon zien fietsen (op 11 km hoogte) dat was natuurlijk onmogelijk, maar toch leuk bedacht.!!!!
    Wij werden steeds door Lidy op de hoogte gehouden van jullie route en wel via het blog van ML.
    Geweldig en leuke stoere foto's van jullie. Ik ben blij dat het jullie zo goed gaat en ga zo verder.
    Vandaag is je jongste broer jarig, hij wordt 59, morgen is het feest en zullen we veel over jullie praten.
    In gedachten zijn wij bij jullie, verder lekker slapen en gezond weer op.
    Gr. Diny en Fritz