Tour 12-4-2015 - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van rickykuppen - WaarBenJij.nu Tour 12-4-2015 - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van rickykuppen - WaarBenJij.nu

Tour 12-4-2015

Door: Ricky kuppen

Blijf op de hoogte en volg

12 April 2015 | Frankrijk, Poitiers

Hallo lieve mensen, bedankt voor all lieve wensen. Na veel stres is het toch gelukt om op het blog te komen. Ik had nl al 2 x een verhaal geschreven maar ja. Vandaag zijn wij alweer in Tour aangekomen na 2 zware dagen met wind op de kop. Dus pijn in de knieën en bovenbenen. Vandaag weer een cadeautje, Tour is nl een prachtige stad. Om 14 uur al Hotel gevonden. Dus helemaal goed. Snel de stad in prachtige oude stad en natuurlijk ook van zon overgoten terras genoten. Eigenlijk hebben wij nu al 3 e deel van de reis erop zitten. De natuur en omgeving wordt ook steeds mooier. Kortom het gaat goed met ons. Soms vies kamertje en bed,en dan weer prachtig. Conditie stijgt per dag. Ook verrassingen met het verzamelen van stempels in ons paspoort. In klein kerkje ligt stempel al klaar. Tevens I.vm. Harde wind in vooropstaan van de kerk gegeten.
Dus morgen op weg richting Portiers. Tot Hoors en lieve groetjes Ricky alias (berggeitje)

T

  • 12 April 2015 - 20:16

    Wil En Riet:

    Hoi Ricky,
    Fijn dat het nu wel lukt en jullie Tour gaat gestaag door.Ja spierpijn en de knietjes zal je wel voelen maar het gaat natuurlijk niet vanzelf.Wij vinden jullie twee stoere meisjes/berggeitjes
    fijn dat het weer jullie meezit en wind dat voel je altijd op de fiets maar daarom moeten jullie ook genieten van een terrasje en drankje.Ricky is er nog geen spijt dat je dit bent aangegaan? En wij lezen dat je konditie steeds beter wordt en mijn zus kan het ook wel aan?
    Want die had bij het vertrek niet zo'n beste konditie de zon zal jullie ook wel de vitamine D geven goed blijven eten en luisteren naar je lichaam.Wij willen jullie half Mei gezond en wel terug zien met mooie verhalen en foto's.
    Wij denken vaak aan jullie en wensen jullie een mooie reis.
    Lieve groetjes van Wil en Riet.XX

  • 12 April 2015 - 20:26

    Gerard:

    Hoi Rick,
    Al weer op weg naar Poitiers. Dan ben je in ieder geval al aardig op streek. Fijn dat het allemaal zo goed verloopt. Spierpijn is minder fijn, maar dat hoort er bij. Volgens het plaatje bij de blog ben je een beetje uit de richting, maar ik neem aan dat jullie op de goede weg zijn. Hardstikke trots op jou. Liefs, Gerard

  • 12 April 2015 - 20:29

    Cisca:

    Hey Ricky, 3x is scheepsrecht dus! Fijn dat het je nu gelukt is om ook iets te schrijven. En ook erg fijn om nu ook iets van jouzelf te lezen! (maar Marie-Louise heeft die taak ook heel goed waargenomen, hoor!)
    Ik kan me voorstellen dat een vies kamertje geen genot is nadat je zo hard gefietst hebt om er te komen, maar gelukkig gebeuren er ook leuke dingen waarvan je dan driedubbel geniet, stel ik me zo voor.
    Houd vol dus, het 3e deel van jullie reis zit er al op, dat vind ik razend knap!! Ook wij denken vaak aan jullie! Ik wens jullie nog veel succes, een heel goede reis, veel zon, minder wind en nog veel meer leuke verrassingen!!

    Liefs, Cisca XXX

    P.S. Volgens waarbenjijnu zit je nu in Engeland...dat wordt dus nog een heel eind (water)fietsen! Maar ik denk dat je gewoon op de verkeerde vlag gedrukt hebt...

  • 12 April 2015 - 20:56

    Jacqueline :

    hoi Ricky en Mari-louise,

    hoe gaat het met jullie? Uit de bovenstaande berichtjes krijg ik wel een beetje een beeld. Ik hoop dat de tocht voorspoedig verloopt. Geen idee waar jullie nu zitten ,ergens nop de hoogte van Parijs?
    Ik ben benieuwd, veel aan je gedacht Ricky, hoe zou het gaan ,bil ,been en weet ik veel wat voor pijn, want dat kan haast niet anders. Ik heb na een dag in de tuin werken al overal spierpijn ,zucht ...lijk echt een oud wijf.
    Hier is alles weer redelijk rustig ,afscheid van moeder van Frans is goed en fijn verlopen. Nog bedankt voor je kaart. Jan is weer terug naar Thailand, dus het is weer rustig hier in huis. Veel aanloop eters en drinkers gehad ,natuurlijk ook gezellig om al die verhalen over Nel Huijibers van Wezel weer terug te horen.
    Morgen weer naar school ,ik had een week vrij, wij waren een van de weinige die vrij hadden, de rest heeft in mei twee weken tegoed.
    Ricky en Marie-louise ,ga jullie berichtjes wat beter volgen en veel liefs ,

    Jacqueline

  • 12 April 2015 - 21:03

    Lidy:

    knietjes,spierpijn, als het niet erger wordt? Ik ga de loftrompet niet herhalen, het is wel duidelijk lijkt me zo,dat jullie straks meer dan berggeiten zullen blijken te zijn. Dus voor mij tijdens Oerol echt wel een e-bike,anders hou ik je niet bij!!!
    Fijn dat jullie kunnen genieten van de mooie stad,terrasje,wijntje met daar veel water op de dag.
    1 derde zit erop! klasse. Nemen jullie rusttijd of zelfs een rustdag?
    Huisje tuintje in orde. Dus daarover geen zorgen. Later ga ik nog eens kijken.
    vies kamertje is vervelend, maar jij bent toch wel wat gewend dacht ik, met grote padden etc.
    what effer, slaap lekker en geniet.
    lieve groetjes, van Ger en mij
    xx

  • 12 April 2015 - 22:13

    Hester:

    Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.
    Veel plezier met het vervolg!
    Groeten,
    Hester

  • 13 April 2015 - 13:24

    Ietje:

    Hallo, stoere meiden,
    al een paar keer gekeken, zag maar een verhaal dacht dat ik het niet goed dee, maar nu is het duidelijk.
    Wat goed dat jullie nog energie hebben om de stadjes te bekijken, er komen nog geweldige stadjes, vooral Moissac is de moeite waard, maar dat duurt nog even.
    Gerda heeft de foto.s doorgestuurd.
    Heel veel fietsplezier .
    Lfs Ietje

  • 13 April 2015 - 21:42

    Désirée:

    Hoi Ricky
    Wat leuk om je verslag te lezen. Het is een enorm avontuur en dat moet genieten zijn! En natuurlijk ook fijn dat je conditie vooruit gaat, is toch mooi meegenomen.
    Ik kijk uit naar je volgende verslag.

    Groetjes Désirée

  • 14 April 2015 - 20:53

    Marjolijn Doorakkers:

    Hoi Ricky
    Via Kitty kreeg ik je blogadres. Heel leuk om je reisverslag te lezen. Heb je geen zadelpijn gehad?
    Ik krijg er zelf ook wel zin in. Zijn de wegen druk met auto's? Wil heel veel weten.
    Veel plezier en een mooie reis.
    Liefs Marjolijn

  • 16 April 2015 - 09:02

    Willemien:

    Hoi Ricky,
    Wat fantastisch dat het zo goed gaat met jullie. Pijntjes hier en daar, maar dat hoort er een beetje bij. Wat zijn jullie al ver, mijn god!! Hou ook een rustdag om van alle het moois te genieten. De groetjes van de bridgemaatjes, ze waren allemaal benieuwd hoe het met je ging, maar ik had nog niets van je gehoord.
    Ik zal ze bijpraten. Heeeeeel veel succes en genietuuuuuh!!! Ben benieuwd naar jullie verdere avonturen. Liefs Willemien. Groetjes ook van Ton

  • 27 April 2015 - 22:13

    Jacqueline:

    hoi Ricky,

    het gaat je gelukkig goed af,ik vind het heel knap hoe ver jullie al gekomen zijn. Eerlijk gezegd kan ik mij niet echt voorstellen hoe het moet voelen ,om iedere dag weer te fietsen.
    Hier gaat alles goed, vandaag koningsdag gevierd en de stad in geweest. Lekker zonnetje en veel oranje om ons heen gezien met vrolijke mensen die allemaal wel zin hadden in een feestje. Uiteindelijk op het Hunnerpark terecht gekomen waar het muzikaal weer aardig los ging. En uiteraard weer de nodige mensen tegen gekomen.
    Hier in Lent voor onze deur is het een grote zandberg geworden en ligt alles overhoop. Zijn bezig met de voetgangerstunnel, dus het zand wat er uit komt daar kijken wij nu tegen aan .Lijkt wel of ik in de bergen zit, de Sahara dan.
    Het is echt nu overal op zijn mooist ,bomen staan in volle bloei en dat doet wel weer goed. Dat rose en wit en licht groen. Maar dat zullen jullie onderweg ook overal tegenkomen ,mooie tijd om te fietsen nu.
    Rick de eerste asperges liggen alweer klaar voor de verkoop en dan moet ik toch weer aan Marga denken. Wij aten altijd de eerste asperges bij jullie thuis. Ik heb ze ook nog niet gegeten ,gaat vast binnenkort gebeuren.

    Ricky en Louise veel sterkte met alles geniet van de mooie momenten onderweg ,

    veel groetjes Jacqueline en natuurlijk ook van Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Poitiers

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 April 2015

Carrion de los Condes

26 April 2015

St Domingo

23 April 2015

Spanje

19 April 2015

St-Emilion

14 April 2015

Poitiers

Ricky

Actief sinds 28 Feb. 2015
Verslag gelezen: 764
Totaal aantal bezoekers 5672

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: